Regulamin Świadczenia Usług Drogą Elektroniczną Portalu Kobieceinspiracje.pl
§ 1.POSTANOWIENIA OGÓLNE
Administratorem Portalu Kobieceinspiracje.pl jest INCREASE SPÓŁKA Z
OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą we Wrocławiu, ul. Klecińska 182 54-412
Wrocław, NIP 8992750836, REGON022333871(„Spółka”), wpisana do rejestru przez Sąd Rejonowy dla
Wrocławia Fabryczna, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000494597 -
zwana
w dalszej części również „Administratorem”; w zakresie przetwarzania danych osobowych Spółka jest
również
Administratorem Danych Osobowych („AD” lub „ADO”).
Portal Kobieceinspiracje.pl jest społecznościowym serwisem internetowym (Portal/Serwis), w ramach
którego użytkownicy mogą dodawać linki do ulubionych lub ich zdaniem najlepszych filmów w serwisie
YouTUBE.com (opis + adresURL). Posiadają również możliwość dodawania zdjęć (załadowanie zdjęcia do
poczekalni serwisu). Istnieje możliwość dodawania przepisów i artykułów ze zdjęciami oraz z innymi
treściami, z opcją dodania odnośnika do swojej strony z materiałami autorskimi. Użytkownicy zamieszczają
treści w serwisie w celu promocji swoich treści, witryna działa jako agregator contentu, odnoszący do
autorskiego materiału.
Warunkiem dodawania materiałów o których mowa wcześniej jest legalność samych materiałów, jak i
ich źródeł.
Treści zamieszczane w Portalu Kobieceinspiracje.pl są dostępne dla wszystkich użytkowników
Internetu.
Dostęp do treści w Portalu oraz korzystanie z jego funkcjonalności nie podlega w tej chwili
żadnym opłatom. Właściciel (dalej: „Administrator”) nie wyklucza jednak wprowadzenia opłat dla
Użytkowników za wszystkie lub niektóre usługi w przyszłości. Uprzedzone to jednak zostanie uprzednią
zmianą niniejszego Regulaminu, o czym użytkownik zostanie poinformowany.
§ 2.ZASADY DODAWANIA NOWYCH MATERIAŁÓW W PORTALU
Każdy użytkownik może dodać dowolny materiał, pod warunkiem, że nie narusza w ten sposób prawa.
Materiał powinien być dodatkowo oznaczony statusem: „18+”, jeżeli zawiera elementy mogące być
nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Administrator zastrzega sobie możliwość usunięcia materiału dodanego przez użytkownika, zwłaszcza,
gdy użytkownik dodał materiał z naruszeniem prawa, albo gdy sam materiał narusza prawo lub dobre
obyczaje.
Administrator nie ingeruje w treść dodawanych przez użytkowników materiałów oraz - w
granicach maksymalnie dopuszczalnych przez prawo - nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody
wywołane ich dodaniem do serwisu przez użytkowników.
Użytkownik dodając jakiekolwiek materiały do serwisu oświadcza, iż są one wolne od wad prawnych a
także umożliwia Administatorowi dalszej redystrybucji ich na portalach społecznościowych w celach
reklamowych.
W granicach dopuszczalnych przez prawo, użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za wszystkie
dodawane przez siebie materiały. Nie uwłacza to jednak jego prawom konsumenckim.
Użytkownik zobowiązuje się, że w momencie wystąpienia przez osoby trzecie z roszczeniami w stosunku
do Administratora z tytułu naruszenia jakichkolwiek ich praw przez zamieszczenie przez użytkownika
danego materiału, użytkownik wstąpi do sprawy w miejsce Administratora lub przystąpi do sprawy w
charakterze interwenienta ubocznego oraz, w granicach dopuszczalnych przez prawo, przejmie na siebie w
całości koszty ewentualnego postępowania sądowego, koszty zastępstwa procesowego oraz zasądzonych lub
ustalonych w drodze ugody odszkodowań.
Jeżeli zdaniem użytkownika przeglądającego zawartość Serwisu, znajdujący się na nim materiał
narusza prawo, niniejszy Regulamin lub dobre obyczaje, użytkownik ten powinien zawiadomić o tym
fakcie Administratora.
Zgłoszenie może dotyczyć tylko konkretnie wskazanego materiału, pod konkretnym („głębokim”) adresem.
Za nienależycie dokonane zgłoszenie będzie uznawane zgłoszenie bez wskazania konkretnej treści lub
żądające usunięcia danej treści i wszystkich podobnych lub tych które będą dodane w przyszłości.
Użytkownik dodając materiały na portal gromadzi je na indywidualnym koncie użytkownika zwanym inaczej
"Blog".
W ramach bloga/konta użytkownika każdy użytkownik musi wprowadzić indywidualną nazwę oraz adres bloga w
ramach serwisu kobieceinspiracje.pl. Jeśli użytkownik po założeniu bloga/konta stwierdzi, że chce go
usunąć powinien dokonać zgłoszenia o treści "Proszę o usunięcie konta + nazwa użytkownika" pod adres
kontakt@kobieceinspiracje.pl
§ 3.OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKA
Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z Portalu zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami
prawa, normami społecznymi i obyczajowymi, postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz zasadami
współżycia społecznego.
W szczególności użytkownik zobowiązuje się do:
nie zamieszczania w Serwisie materiałów zawierających treści o charakterze bezprawnym, w jakikolwiek
sposób naruszających prawo, sprzecznych z dobrymi obyczajami, a w szczególności zawierających treści
pornograficzne, obrażające uczucia religijne, wzywających do nienawiści rasowej, etnicznej,
wyznaniowej, propagujących piractwo fonograficzne, komputerowe, upowszechniających techniki łamania
danych, wirusy i inne podobne,
działania w sposób nie naruszający praw innych użytkowników lub osób, w tym w szczególności
majątkowych i osobistych praw autorskich oraz ich prawa do prywatności,
nie zamieszczanie materiałów zawierających treści oraz elementy graficzne o charakterze komercyjnym,
reklamowym,
nie podejmowania działań i zamieszczania materiałów, które mogłyby utrudnić lub uniemożliwić
funkcjonowanie Portalu,
nie dodawania podpisów, tytułów, opisów, treści itp. lub materiałów nawiązujących do wyrazów
powszechnie uznanych za obraźliwe i niezgodne z dobrymi obyczajami.
§ 4.ODPOWIEDZIALNOŚĆ, PRAWA ORAZ OBOWIĄZKI ADMINISTRATORA
Administrator, a granicach maksymalnie dozwolonych przez prawo, nie ponosi odpowiedzialności za:
sposób korzystania z Serwisu przez użytkowników oraz skutki korzystania z Serwisu,
treść i formę zamieszczanych w Serwisie przez użytkowników materiałów,
niezamierzone i niezawinione błędy w działaniu aplikacji udostępnianych użytkownikom w ramach
Portalu,
udostępnianie danych użytkownika (w szczególności adresu IP) osobom upoważnionym na podstawie
właściwych przepisów prawa bądź stosownych decyzji administracyjnych lub orzeczeń sądowych,
Administrator zastrzega sobie prawo do:
okresowego wyłączania, w uzasadnionych przypadkach, Portalu bez uprzedniego powiadomienia
użytkowników,
natychmiastowego skasowania każdego materiału w wypadku naruszenia przez użytkownika postanowień
niniejszego prawa, niniejszego Regulaminu lub dobrych obyczajów.
natychmiastowego skasowania każdego materiału, co do którego istnieje uzasadnione podejrzenie, że
może on naruszać prawo, dobre obyczaje, uczucia, w tym uczucia religijne, oraz prawa osób trzecich,
zaprzestania udostępniania Portalu lub jego poszczególnych funkcjonalności,
Zakres dostępu lub sposób funkcjonowania Portalu może być w każdym czasie zmieniany (rozszerzany
lub ograniczany) przez Administratora.
§ 5.REKLAMACJE (Tryb i sposób składania reklamacji)
Każdemu użytkownikowi Portalu przysługuje prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych
zfunkcjonowaniemPortalu.
Reklamacje należy składać drogą elektroniczną na adres maila Administratora lub listownie na
adrespocztowyAdministratora.
Administrator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania.
Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Użytkownika na adres podany przez Użytkownika
wreklamacji.
Administrator zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu podanego rozpatrzenia reklamacji w
przypadku,gdy rozpoznanie reklamacji wymaga wiadomości specjalnych, lub napotka przeszkody z przyczyn od
niego niezależnych(awarie sprzętu, sieci internetowej itp.).
Administrator ponadto zastrzega, że rozpatrzenie reklamacji może wymagać uzyskania od
Użytkownika dodatkowych wyjaśnień - czas udzielania wyjaśnień przez użytkownika każdorazowo przedłuża
okres rozpoznania reklamacji.
§ 6.DANE OSOBOWE
Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie w celach realizacji usług
przezAdministratora,podanego przez Użytkownika (również w ramach konta Facebook / Google ) adresu poczty
elektronicznej oraz podanych przez Użytkownika danych osobowych, w tym danych osobowych przekazanych w
ramach portalu społecznościowego Facebook i Google – zgodnie z regulaminem Facebook / Google i ustawą z
dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z2002r.Nr 101, poz. 926 z pózn. zm.
Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie i wykorzystywanie w celach marketingowych przez
Administratora i jego Partnerów, podanego przez Użytkownika (również w ramach konta Facebook / Google)
adresu poczty elektronicznej oraz podanych przez Użytkownika danych osobowych, w tym danych osobowych
przekazanych w ramach portalu społecznościowego Facebook – zgodnie z regulaminem Facebook oraz w myśl
ustawy z dnia 29 sierpnia1997r. oochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z pózn.
zm.).
Użytkownik ma prawo wglądu do przetwarzanych danych osobowych i ich poprawiania oraz do
złożenia sprzeciwu; odpowiedni wniosek należy wysłać na adres privacy@increase.pl
Użytkownik wyraża zgodę na przesyłanie przez Administratora i jego Partnerów za pomocą
środków komunikacji elektronicznej (w szczególności za pomocą poczty elektronicznej - na podany adres
e-mail, w tym e-mail z konta Facebook lub Google) informacji handlowej w rozumieniu Ustawy z dnia 18
lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.). Oświadczenie to stanowi
zgodę, o której mowa wart. 10ust. 2 powołanej Ustawy i potwierdza zgodę udzieloną w ramach akceptacji
regulaminu Facebook i Google.
Administratorem Danych Osobowych („AD”, „ADO”) jest INCREASE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
ODPOWIEDZIALNOŚCIĄSPÓŁKAKOMANDYTOWA z siedzibą we Wrocławiu, ul. Klecińska 182 54-412 Wrocław,
NIP 8992750836, REGON022333871(„Spółka”), wpisana do rejestru przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia
Fabryczna, VI Wydział GospodarczyKrajowegoRejestru Sądowego pod numerem KRS 0000494597
§ 7.ZMIANA REGULAMINU
Wszelkie postanowienia Regulaminu mogą być w każdej chwili zmieniane przez Administratora,
z uzasadnionych przyczyn. Zmiany będą publikowane na bieżąco w postaci ujednoliconego tekstu Regulaminu
na
łamach Portalu.
Po ukazaniu się na stronie głównej Portalu lub w innych miejscach do tego przeznaczonych w
Portalu informacji o zmianach w Regulaminie, użytkownik powinien niezwłocznie zapoznać się ze zmianami,
gdyż jakie kolwiek korzystanie z Serwisu jest zawsze równoznaczne z akceptacją Regulaminu w jego
aktualnej
wersji.